Blog poświęcony tłumaczeniu, językom, analizie i interpretacji tekstów...

6 lipca 2010

132. Sinéad O’Connor – Jealous


Słuchając tego kawałka, zawsze mam wrażenie, że Sinéad nie pokazuje w nim swoich możliwości wokalnych w pełni, choćby mogła. Czegoś mi w nim brakuje. Ale mimo to jest ciekawy i do niego wracam.
Niesamowity jest teledysk, ale TVP go raczej nie pokaże: dwaj mężczyźni pod koniec promują coś, czego w tym kraju promować nie można.
Tekst pochodzi ze strony Sinéad (http://www.sinead-oconnor.com/m/lyrics/jealous.txt), teledysk znajduje się na stronie YouTube.

Jealous
Zazdrosny


You’re jealous
Jesteś zazdrosny
You just can’t stand to see me get along without you
Nie możesz znieść, że radzę sobie bez ciebie
Like I do, you told me to
Właśnie tak, jak mi mówiłeś
Now you’re jealous
I teraz jesteś zazdrosny
You don’t know how hard it was to be alone without you
Nawet nie wiesz, jak ciężko było bez ciebie
And wanting you, like I do
Gdy cię pragnęłam


I would have stayed if you’d wanted
Zostałabym, gdybyś chciał
Would have been willing
Wyraził chęć
But you said I treat you so badly
Ale mówiłeś, że źle cię traktuję
I can’t be forgiven
Nie możesz mi wybaczyć
You know I would have done anything
Wiesz, że zrobiłabym wszystko
To make it through with you
By jakoś razem przez to przejść
But I don’t deserve to be lonely
Ale nie zasłużyłam na samotność
Just cuz you say I do
Choć ty twierdzisz co innego


You’re jealous
Jesteś zazdrosny
You don’t know how hard it is to be a woman in love with you
Nawet nie wiesz, jak ciężko być zakochaną w tobie kobietą
When you’re so cruel, and so jealous
Gdy jesteś tak okrutny i zazdrosny
You don’t think about anybody’s feelings but your own
Myślisz tylko o swoich uczuciach
Are you coming home?
Wrócisz do domu?


I would have stayed if you’d wanted…



So if you’re gonna go you’ve gotta go and if you’re stayin’ stay
Więc jeśli masz odejść, to idź, jeśli masz zostać, to zostań
Cuz I can’t take the pain you keep leavin’ when you go away
Bo ja już nie zniosę tego bólu, który zostawiasz po swoim odejściu


If you’re gonna go you’ve gotta go and if you’re stayin’ stay…



I don’t deserve to be so lonely
Nie zasługuję na to, by być tak samotna
I don’t deserve to cry
Nie zasługuję na to, by płakać
I don’t deserve to be so lonely


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz